Seherr44 Kızlar sürekli tansiyon düşüşü göz kararması bayılma baş dönesi yükselmeyen bir tansiyon yaşayan var mı? Ben 31+4 üm ve bu şekildeyim
Cemre44 Kaç çıkıyor tansiyonunuz. Benim de düşük hep bir haftadır takip ediyorum. 10-6, 9-6 ,8-5 hep bu civarlarda