Kızlar dün gece bebeğin tekmelerini resmen vajinada hissettim sabah ayağa zor kalktım aşırı kasık ağrısı ve bel ağrısı var adım attırmıyor doktora gittim bebeğin poposu rahim kanalına yakınmış ama risk yok dedi. Bende eve geldim ama halen dönerken ayağa kalkarken aşırı kasılıyor ve baskı çok fazla lavaboya da çok gidiyorum var mı böyle olan bebek yukarı nasıl çıkacak bu baskıyı nasıl hafifleteceğim.