Merhaba hanımlar gebe olduğumu yeni öğrendim doktor 4 buçuk 5 haftalık dedi. Öncesinde bir düşük yaşadım. Şuan kasıklarımda çok ağrım var ve ara ara kahverengi lekeler geliyor. Göğüslerimde çok acıyor. Kanamaların devam etmesi sizce normal mi? Doktora gittin progestan başladı fitil olarak kullanıyorum. Yaşadığım yerde çok bi doktor alternatifim yok özel hastanede yok. Sizce ne yapmalıyım