Fatmakaya158 Zeliha66 Bende öğrencem inşallah 27 haftalıkken 1.107 gramdı şimdi erken Doğumdan hastenede yatıyorum soramadım hiç
Zeliha66 Fatmakaya158 neden erken dogum riskin var? Benimde erien dogum riskim var 17.haftadan beri yatıyorum wc ve yemek dısında kalkmiyorum elimden geldigince
Fatmakaya158 Zeliha66 bende de normalde öyleyim de işte oldu bi anda erken Doğum riski Bebek çok toplanıyordu karnım taş gibi oluyodu uyuyamıyorum ağrıdan ondan çıktı nts de sancı
Fatmakaya158 Zeliha66 bende yeni nts den çıktım iyi olursam doktor yarın gönderir eve büyük ihtimal bakalım nasıl çıkcak değerler
Zeliha66 Fatmakaya158 insallah hayirli haberler alirsin. Cok dikkat et bi en az 4 hafta daha boll bol dinlen
despina234 Geçmiş olsun. Benim de 29.haftam ama bebek 1300 gr. Fazla değil galiba ama gelişimi 1 hafta önde görünüyor. Bu sezaryen doğuma sebep olur mu bebek kilolu olursa?
Zeliha66 despina234 canım +300 -300 oluyo ultrasyondaki kiloyla dogdugundaki kilonun arasındaki fark.