kindacute gammzeeaa evet daha 6+3’teyim, benim uygulamaya göre 17 Ocak görünüyor doğum tarihi ama doktor ne der bilmiyorum, nasipse yarın ilk kontrol
Nehirrrnill gammzeeaa ay hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun🙏🏼🥰 bu ay farklı bişey yapmış mıydınız acaba bizde 2 yıldır olmuyor bir sebepte yok anlayamıyroıö
kindacute gammzeeaa bana da bugün doktor 5 haftalık dedi aynı 5+4′yetim :) sanırım ilk haftayı sıfırıncı haftadan sayarak hesapladı, haftasıyla uyumluymuş bezelyemiz bakalım :) sen gittin mi kontrole
gammzeeaa kindacute yok daha gitmedim ayni gibiyiz inşallah güzel geçer hamileliligimiz bu süreçte destek olacağım birbirimize🫶🏻
gammzeeaa Nehirrrnill yumurtlama günlerini değerlendirmiştim ama en önemlisi bence kafama takmadım düşünmedim bu ay hiç