kızlar 17 haftalık gebeyim karnım durduk yere bazen bi tarafta toplanıp sertleşip kasılıyor gaz mı diyorum bazen ama bebek hareketleri de hissediyor gibiyim fındık gibi küçük atışlar hissediyorum normal mi bu bebek mi kendini kasıp sertleştrip hareket ediyor ilk gebeliğim biraz tecrübessizim ama gaz olduğunu sanmıyorum zayıf olduğum için hareket hissediyorum