Daha önce 27 haftalık doğum yaptım 2 ay sonra bebeğimi kaybettim şuan hamileyim 25+6 en baştan beri haftalık kalçadan iğne oluyorum en son kontrole gittiğimde açılma riski gördüğü için endol fitil uyguladı . Yaklaşık yarım saattir vajinal kasılma ve sol bacakta uyuşma var sürekli yatmamı söyledi böyle olunca biraz odada yürüdüm ama arttı başına gelen var mı açılma riskim var açılma olabilir mi? Ama daha önce yaşadığım gibi değil sancı vs hissetmiyorum. Lütfen bilgisi olan varsa yazsın.