Emnnur basin sagolsun allah sabir versin ben de 23 haftalik bebegimi kaybettim daha once acini cok iyi anliyorum ben bikac kisiden tup bebekle kaybettigi bebeklerinden sonra kendiliginden hamile kaldigini duydum sen biraz zaman tani kendine kendini psikolojini toplamadan gelmiyor bebekler emin ol ben dogal yolla hamile kalmistim kaybettigim bebegimde insan hemen tekrar istiyo hayalleri yarim kalinca yerini doldurmak istiyo hic korunmadim ama 6 ay sonra hamile kaldim 8 haftayken de kaybettim bebegimi tekrar. Allah saglikli evlatlar versin allah bebegini kaybetmis hic bir kadinin kollarini bos birakmasin sag salim bebegine kavusmayi nasip etsin ne zaman hamile kalindigi onemli degil bebegin saglikli olmasi onemli kendinizi toparlamaya bakin siz bu donemde hic korunmayin da bi 7 ay dogal deneyin sonra tedaviye baslayin isterseniz