Normal adet döngümde uygulamanın verdiği tarihten bir gün önce adet olurum. Beklenen adet günüm bugündü, dün pembe bir leke geldi adet oldum tamam dedim ama geçti bugün oldu hala bir tık yok. Karnım ağrıyor, göğüslerim 1 haftadır dokunulmayacak kadar çok ağrıyor, başım ağrıyor, sırtım ağrıyor, bacaklarım ağrıyor, belim ağrıyor. Tüm adet öncesi sendromlarını yaşıyorum yani. Bu ay kesinlikle hamile olacağımı düşünmüyordum ama adetimin bugün de gelmemiş olması beni umutlandırıyor. Acaba yarın adet olacak mıyım diye düşünüyorum, içimde hala bebek vardır bak geciktim duygusu yok. 1 senedir o kadar olmuyor ki hamileysem de fark edemicem bence. Bide normalde çok yemek yerim aklım hep yemekte olur yani ama bugün neredeyse bir şey yemedim hatta akşam yemeğine oturduğumda tok hissettim çok az yedim ve kalktım. Sofrayı toplarken iştahsızlığımı sorguladım.
Bugün sabah ilk idrarla olmayan bir test yapmıştım sanki soluk çıktı diye ovülasyon testlerinin yanında gelen bir testi daha yaptım o da çok çok çok silik çıktı gibiydi. Testler net ya da gözle görülür silik olsa belki hamileyim diyebilirdim. Ama testlerin de neredeyse negatif denecek kadar silik olması, her an adet olacağım hissini hiç silmiyor aklımdan 😔 yarın sabah ilk idrarla yapacağım inşallah biraz umutlandırırr lütfen hayatımda ilk defa gecikiyorum 🥹
Bunlar da bugünün testleri 