Kızlar sezeryan oldum 30 gün oldu karnım kızarmış sarı akıntı gördüm çok az koku olmaya başladı ben 2 güne bir banyo yaparım ameliyat yerimide hafif kurularım her banyodan sonra ıslak bırakmam neden böyle oldu ne yapmam lazım enfeksiyon başlangıcımı bunlar evde ne yapabilirim bunun için