Kbraa Merhabalar kizlar.. 36+3 gebeyim. Bebeğimin basi normald gore biraz buyuk cikti. Doktorum normal dogum olmaz dedi. Boyle bseyle karsilasan var mi acaba?
Handeaslan39 Kbraa benım oglumunda kafası büyüdüktü canım .. ve iriydi normal Doğum olamadı açılmam da yoktu
safirkozalak Kbraa aynı haftadayız.. bir iki hafta daha beklenebilir belki doğumun nasıl olacağının netleşmesi için.. Ama sezeryan derse de üzülme tek önemli kısım ikinizin sağlığı ve bir an önce kavuşmanız🤗💕