Bigsecret3 gulsahgunees12 Ben genelde kızıma baby turco bebem natural kullandım ama numaraları olmadığı için 4-5 kere kullanmışlığım var ben memnun kaldım çiş göster çizgisi vs herşey mevcut aşırı bir sızdırma olayı ile karşılaşmadım hiç .
Salihakyml gulsahgunees12 Ben kullanıyorum canım keşke daha önceden kullansaymışım bir sürü marka denedim hiçbiri olmadı bebeğime en son bunu aldım.Pişik yapmadı bedeni de gayet iyi sleepy gibi küçük değil.Kızım 17 aylık 4 numara kullanıyoruz fiyatı da uygun.Eğer bebeğinize pişik yaparsa e bebeğin kendi markası olduğu için iade alıyorlar.Deneyin isterseniz.Benim ikinci bebeğim olacak ona direk bu markadan almayı düşünüyorum
Mucizee80 gulsahgunees12 2.5 yaşına kadar sadece baby me kullandım çok memnunum bir daha çocuğum olsa yine baby me kullanrm hem uygun fiyatlı hem kalıpları dar değil
gulsahgunees12 Salihakyml benim ilk gebeliğim diğer markalara o kadar para vermek istemiyorum bebek bezi için bi tanıdığım önerdi ama bir kişidense bir kaç kişiden yorum almak istedim teşekkür ederim paylaştığınız için 🙏🏻
Papatya123_ Market markalarındansa tabiki en Baby me bence bim , şok , a101 kendi markalarını almaktansa bu marka daha iyi olur . Yani Baby turco bebem naturel de iyi . Sleepey biraz küçük . molfix de iyi
gulsahgunees12 Papatya123_ market markalarını kullanmayı düşünmüyorum zaten baby me markasını kullanan biri tavsiye edince fikir edinmek istedim 🌸