Nazlicn kuzu o haftalar inan herkes öyle bende çok hareket etmiyor diye gittim o haftalarda düz yat saatte 6 hareket hissediyorsan korkma, sola dönüp yatabilirsin, çikolata yiyip bekleyebilirsin, biraz yürüyüş yapabilirsin.. hala bazen hareketsiz uykucu :) inşallah dünyaya gelince de böyle sakin olur diye dua ediyorum uysal bir bebeğim olsun, 😍🥰