706752 evet malesef öyle o yüzden iki seçeneğiniz oluyor ya paranız olup özelde sezaryan olucaksınız yada seve seve mecbur devlette normal doğum yapacaksınız bunun içinde sakin kalıp kendinize güvenin.Ben ikinci çocuğum da 3 gün kendi sancıma ek suni sancı çektim normal doğuma zorlandım artık 3. Gün de dogmasaydı sezaryana alınıcaktım yani diyeceğim zorda kalmadan sezaryan yapmıyorlar normale zorluyorlar