İlk öğrendiğimde 5. Haftada hastaydım resmen korona gibi ilk gebeliğim doktor aksef vermişti iyileşmek için mecburen kullandım korka korka 13. Haftadayım tekrar hasta oldum 10 günde zor iyileştim bu sefer ilaç almadım sadece her gün sarımsak yuttum, her gün kivi, portakal ve bol su tükettim bir de dinlenmek çok önemli ben mesleğim gereği dinlenemediğim için uzun sürüyor boğaz enfeksiyonum ama hamilelerin kullanabildiği ilaçlar da var sadece doktorunuz yazsın