worin Merak ettiğim birşey var, sezeryan olacaklara gece 12 den sonra yemek yemeyin vs diyorlar... Ee normal doğuma millet yemeğini yiyip gidiyor, aniden sezeryana dönünce ne oluyor 🙄🙄
Nslhnfdn worin zaten normal dogum icin hazirlarken lavma yapiyorlar. Ben de normal diye gittim ilk once lavma yaptilar sonra suni sanci taktilar. 9 dan 3e kadar da serumla beslediler sadece
Msalbyrk worin bi de gece aniden suyu gelenler olyor acil sezeyana alınanlar. Nasl olyor ki 🤷♀️ acaba 12 den snra bsey yemesekmi her ihtimale karşı 🤭😁😁
Muhoensar Hnur lavman makattan içeri verilen bi ilaç krem gibi sıkılıyo oda 15-20 DKK da etkisini gösterip bütün içini boşaltıyo bacim :-)