amayinedeiyiilerledim Mrvhilalgunay12- hastanede yatarken günde 3 kere nst 3 kere ultrasona girdim. Öyle olsa bakmazlar.
Mrvhilalgunay12- myavocado Haftada iki kez girdiğim oluyor bazen, bi arkadaşım çok girmek zararlı dedi, beyinde sıvı birikmesi olur dedi, bana doğru gelmedi ama yinede bi şüpheye düştüm
myavocado Mrvhilalgunay12- ay bilemedim ya, doğru olsa doktorlar da neden soksun ki, endişe etmeyin siz
obirannea Mrvhilalgunay12- tabiki çok girmek zararlı neden haftada 2 kez giriyorsunuz normalde ayda bir gidiliyor son haftalarda sık çağırıyorlar
YldrmNUR obirannea yanlış bilgi vermeyin lütfen. Radyoloji teknikeriyim herhangi bi radyasyon içermez ultrason en güvenilir yöntemdir hiçbir zararı da yoktur
Mrvhilalgunay12- obirannea Servikal kısalık vardı, erken doğum riski olduğu için devlet hastanesindeki doktor bir aydır 2 haftada bir çağırıyor, ancak arada özel hastaneye gidiyorum bebeğimi tam görebilmek için, o yüzen bu hafta iki defa girmiş oldum
YldrmNUR Mrvhilalgunay12- riskli gebeliklerde haftada bir çağırdıkları da oluyor. Son zamanlarda da haftada bir yine giriliyor merak etmeyin ultrasonun hiçbir zararı yok. Radyoloji teknikeriyim