Selam kizlar en son 5 martta adet oldum.9 nisanda beta 277 çıkınca gebe olduğumu öğrendim.Doktor ultrasyonda keseyi gördü ama bu haftalarda kalp atisi olmalıydı biraz bekleyelim dedi.Tam olarak kaç haftalik oldugunuda söylemedi.Benimle aynı haftalarda öğrenen yada bilen varsa kalp atisi için erken mi.