Bat 25 Mayıs regle 8 gün vardı bugün bende çok şiddetli kaşık ağrısı başladı göğsümde sızlıyor yok ya dedim beni yine yanıltır dedim neyse bi taraftan içim içimi yiyor etken gebelik testi yaptım hafif çizgi çıktı özel bi hastaneye gittim kan verdim sonucum geldi 0.100 şimdi ben hamilemiyim değilmiyim?