gencanne97 Kızlar var mı 40.haftasına girip normal doğum yapan bugün meryem suresini dinledim bol dua ediyorum😭
Daisyy000 gencanne97 Yengem 43 E kadar bekledi. Gelen giden olmayınca suni verdiler,2 gün verilen suniden sonra zahmet etti doğdu 😂
Birisi00 gencanne97 40+2 olduk. Doktor pazar yatış pazartesi suni sancı ile doğum dedi. Ama benim bugün uyandığımdan beri kanlı akıntım var
Selma2412- Youngmotherr açıklık var mıydı canım yoksa bir anda su gelişiyle mi başladı benim ağrılarım var ama NST de yeterli gelmiyor doktor doğum sancısı değil dedi nasıl oldu bir anda
Selma2412- Youngmotherr su gelişinden bir kaç saat sonra kasılmalar başlıyor diyorlar canım peki senin sancın ve açılman ne zaman başladı
gencanne97 Aliye35 kendinize daha yüklenmeyin 39a kadar dogumu düsünmemek en iyisi🤣 yoksa zaman gecmiyor