Linakiz1903 Kızlar kızlar malum göbüşler ile düğün için ne alıyorsunuz masraf olsun istemiyorum 1 kerelik giyicem evden hiç bişey olmuyor 🥺 Nerden neler alıyorsunuz
Hulo2105 Linakiz1903 ben waikikiden düz siyah penye dar elbise almıştım valla 2 tane nişan oldu ikisine de onu giydim😂 göğüs altından bolaran elbiseler var onun altına hafif topuklu giyip o şekilde abiyeleştire bilirsiniz.
mujgan_33 Linakiz1903 bizimde haftaya kuzenimin düğünü var neyseki önceki abiyelerimin altı bol olduğu için oluyor.
Linakiz1903 niyetimkalpkirmamak keşke gidemesem ama gitmem gerekiyor şuan arkadaşlarımdan arıyorum 😅 ama böylede bulamıcam gibii
elmaelmaelma Göğüs altından bollaşan bir elbise alırsanız ilerleyen haftalarda da rahat giyersiniz, gündelik de kullanabilirsiniz dışarı çıkarken falan.
EceNaz26 Linakiz1903 doğumuma 15 20 gün kala abimin düğünü var 🥲 arkadan bağcıklı bir elbise tercih ettim göğüs altından bollasiyor oldukça rahat daha sonra da kullanabileceğim bir elbise oldu