26Seyma26 19+1 ben baya düzenli hissediyorum yani her yattığımda sağa veya sola döndüğümde çok net anlaşılıyor ya ben yatınca harekete geçiyor ya da ben o şekilde hissedebiliyorum sadece bilemiyorum ama ayakta ve otururken hiç hissetmiyorum sadece yatıp döndüğümde bu hareket hissetme iç karınla alakalı olabilir doktor bana kızımda iç karnın dar filan demişti onda da çok erken hissettim ve öyle devam etti o zamanda görüyordum hissetmeyenlerin postlarını şaşırıyordum