Merhaba hanımlar benim göğsümde dışarıdan gözüken kist vardı hamileyim pazartesi günü sezeryanım var ama göğsümdeki kist iltihap yaptı kızardı etrafı çok ağrı yapiyo doğum doktorum antibiyotik verdi dogumdan sonra genel cerraha gidersin dedi varmi böyle bir durum yaşayan cevap verin lütfen