Maryyk ay doktor hangi akılla bunu dedi pardon bu doktorların hepsi niye farklı ben 5+3 de gittim doktor kesen oluşmuş bebek görünmüyor ama normal zaten 5. Haftada görünmez dedi iki hafta sonra gel bebeği görelim kalp atısınıda duyalım dedi öylede oldu 7+3 de bebeği gördük kalp atışını duyduk çok şükür 17. Haftamdayım acele etmeyin bekleyin..