Kizlar 26. Haftadayim dün alttan muayene etti doktorum kasık ağrısı için ama muayeneden sonra kasik ve bel ağrım oldu bugün de lekelenme oldu doktora gitmeli miyim bazı yazılarda doğumu tetikledigini yazmışlar başına gelen tecrübe etmis olan var mı 😢