Ervazengin01 Kızlar yeni gebeler kaç haftalıksınız . Nasıl gidiyor durumlarınız nasıl. Belirtileriniz neler.Ben bugün tam 6 haftalık oldum. Kasıklarım da ağrılar oluyor ara ara midem bulanıyor ve öğürme geliyor. Halsizlik yorgunluk ve iştahsızlık var.🫣🥹
Busssx Ervazengin01 7 haftalık bende 2.gebeliğim bu ilkine göre daha rahat geçiyor tabi daha yolun başı bundan sonra belli oluyor mide bulantısı uykusuzluk hali bende de mevcut 🥲
sacmalamakizim Ervazengin01 7+4′üm çok şükür şuanlık iyi gidiyor, benim 2. gebeliğim bu ve hiç bulantı kusma yaşamadım inşallah hep böyle gider, onun haricinde sabahları kasık karın ağrım oluyor, bir de çok acıkıyorum karnım gurulduyor. 🤣
Akdere_44 Ervazengin01 7+6 dayım ben de zor geçiyor.. Mide bulantısı yorgunluk halsizlik uyku problemi veee 4 yaşında bı canavar hepsi toplanıp bitirecekler sanırım beni😄 şaka bı yana inşallah kavuşuruz sağ salim yavrularımıza çektiğimiz bunca şeye değer evlat🥲
Mrvkurt Ervazengin01 10. Haftayı bitiriyoruz ama yine de ara ara o bulantı hissi ve ögürme devam ediyor ama ilk zamanlara göre azaldı şükür. Göğüs hassasiyeti de aynen devam. Bi de kızlar pazartesi kontrole gidicem ama çok merak ediyorum herhangi bir kanama yaşamadığımız müddetçe belirtiler de devam ediyor korkmama gerek var mı 🥺 insan tedirgin oluyor 🤷🏻♀️
Akdere_44 Ervazengin01 stresten olabildiğince uzak durmaya çalışın kendinizi yormayın kısmeti de varsa dünyada korkmayin inşallah bişey olmaz ☺️
Ervazengin01 Mrvkurt evet göğüs hassasiyeti bende de var ilk öğrendiğim den itibaren çok acıyor ve büyüdüğünü hissediyorum
Kadersaahin Mrvkurt kalp atışını duyduysan bu haftaya kadar korkmana gerek yok bence sonrası zaten alıştığın gibi oluyor belirtiler eklenerek devam ediyor 😂
Cimenn1223 Ervazengin01 9+5 ilk hamileliğime göre çok dha iyi geçiyor iştah açıklığı kasik agrisi var sdce😊
Umutbebegi Cimenn1223 Bende 9+5 teyim :) Bende de ayni şekilde aşırı iştah açıklığı var, hiç mide bulantısı kusma vs. Olmadı. Ara ara vajinamin biraz üst kısmında iğne batmasi oluyor
Bigsecret3 Ervazengin01 Bende bugün tam 6 haftalık oldum cnm halsizlik yorgunluk uyku hissi var bazen iştah tavan yapıyor bazen olmuyor mide bulantısı vs yok ara sıra kasık ve karın ağrısı oluyor genelde bel ağrısı yaşıyorum 2.'ci gebeliğim bu arada 🥰
Ervazengin01 Bigsecret3 bende iştah yok ya canım bişi çekmiyor hele sabah kahvaltısı zor yapiyorm akşam biraz daha iyi yorgunluk herşeye karşı isteksizlik çok var.
Bigsecret3 Ervazengin01 evet cnm ara ara bende de oluyor çoğu sabah iştahsızlık bende var ama bazen çok aç uyaniyorum
2bebekanne Ervazengin01 Ervazengin01 6+5 haftalık ikinci gebeliğim ilki de zor geçmişti Buda aynı şekilde bulantı kusma halsizlik ama en zoru bulantı 😔
glycnkrt Ervazengin01 2. gebeliğim 6+3 şuan. ilkinde nasıl geçtiyse buda aynı. kusma mide bulantısı 😞 ve doğuma kadar sürecek olan bi süreç.
Fndaymn57 Benimde bugün 6 haftalık oldu ancak ultrasonda daha düşük gösteriyor benim hamileliklerim kanamalı geçiyor malesef buda kanamalı keseyi gördük inşallah kalp atışını da duyarız 🙂
Ervazengin01 Fndaymn57 amin inşallah canım çok dikkat et kendine Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Ervazengin01 Fndaymn57 benimde 6 haftalık adet gununden hesaplayinca ama doktora gittim bugün 5 hafta 6 günlük dedi nasıl oluyor öyle biliyor musun
Havvabektas Fndaymn57 benim de 6 haftalık geçen hafta yoğun kanama geçirdim şimdi ara sıra lekelenme oluyor hayirlisi inşallah