uzcn Aşılama işleminde de sonrasında da hiçbir ağrı çekmiyorsun arkadaşında dediği gibi idrara sıkışık şekilde normal muayene olur gibi yatıyorsun 15 dk çatalca bacak bacak üstüne attırıp dinlemiyorsun sonra 15 dk kadar da yatakta dinleniyorsun. Tek tavsiyem konforlu bir araçla gidip gelmen sarsılmaman gerekiyor çünkü .. Eve geldiğinde tüm gün fırsatın varsa yatman gerekiyor .. Sonraki günlerde yine ilişkiye girdiğinde de idrara sıkışık gir mümkünse doktorun tavsiyelerini muhakkak dinle ..Evet rapor al adet gününe kdr dinlen sadece..
Kan verene kdr test yapma evde psikolojin bozulur çünkü benim idrarda negatif kanda pozitif çıktı ..
Aşılamaya uygun olmasaydınız eşler olarak dr zaten tavsiye etmezdi ..
Beslenmen normal günlük hayatındaki gibi olsun sakın iş yapma ağır kaldırma uzanıp tabak alma çamaşır asma
Bütün hamilelik belirtilerini yaşayacaksın iğnenin etkisi olacak o , gögüslerin şişecek kasık ağrıların olacak ..
Gerekirse saat kurup sabahın ilk saatlerinde ilişkiye girin doktorlar öneriyor bunu da ..
Hadi hayırlısı olsun hakkınızda inşallah