Aslibsrmom İlk defa bu ay düzenli ovülasyon testi yapıyorum. 9 Mayıs tarihinde ovulasyonum gerçekleşti. Üzerinden 8 gün geçti ve dün ve bugün testlerimde silik bir ikinci cizgi beliriyor. Sizce tekrar mı yumurtlayacagim yoksa gebelik olabilir mi?
Asyarslan60 Aslibsrmom lh testinde mi silik çizgi vardı? Yoksa gebelik mi Bence daha gününüze var sabırla bekleyin inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız
Asyarslan60 Aslibsrmom devamlı takip edin o zaman bazıları 2. Kez yumurtlama görüyor koyulaşınca anlarsınız tekrardan
Aslibsrmom Kedicik27 Daha çok erken çıkmaz galiba. Dün burada okudum adete yakın ovülasyonda çift cizgi görenler bunu hamilelik olarak değerlendirmiş. O nedenle şüphelendim
Whitecolour Aslibsrmom lh testi hep çift çizgi oluyor. Gebelikte ikisi de koyu olması lazım silik değil
Aslibsrmom Whitecolour Yaklaşık beş altı gün ikinci çizgi belirlememişti. Ondan suphelenmistim ama bazen oluyormus böyle ikici çizgi. Bir anlami da yokmus. İnsan her gördüğü duyduğu şeyden umutlanıyor
Aslibsrmom Kedicik27 Daha önce çok deneyip hayal kırıklığına uğradığım için test yapmaya korkar oldum. Adetimin gecikmesini bekleyeceğim gebelik testi için