Kızlar birkaç güne doğum günüm var. Ve hiç kimseyi davet etmedim, biraz zor geçiyor hamileliğim. Çok erken yoruluyorum. Birşey yapmasam, hazırlamasam çokmu ayıp olur çat kapı gelen biri olursa diye kala kaldım. Çayla içmelik bir kaç kurabiye, kek gibi birşeyler yaparım ama yemek gibi şeyler yapamacağım diye düşünüyorum. Sizce ne yapmam gerek?