3 gün öncesine kadar bebeğimin hareketlerini karnımın alt tarafında hissediyordum üç gündür belli belirsiz hissediyorum karnımın sol tarafı ara ara sertleşip çok ağrıyor sanki göbeğim yırtılıyor gibi tuhaf bir ağrı tarif edemiyorum ellediğimde çok sert oluyor orası bebek mi orda korkmalı mıyım içim çok huzursuz oldu bu arada 22 haftalık gebeyim aynı durumu yaşayan oldu mu hiç