Tyg Kizlar oncelikle merhaba. Ben suan 8+1 haftalik hamileyim bastan beri ara sira hafif sekilde adet sancisi gibi bir agrim oluyordu fakat bu sabah gozumu acar acmaz inanilmaz bi adet sancisi girdi dedim tamam aha adet oldum olacam heran, ama cok sukur simdilik bir kanamam yok agri tamamen gecmis degil ara sira sıklaşıyo sonra tekrar hafifliyor. 4bucum ay once ilk gebeligim dusuk ile sonlandi oyuzden cok korkuyorum, yurt disinda yasiyorum burda kale almiyolar bile normal diyip geciyorlar malesef. Basina gelen varmi bu kadar agri sanci? Suan durumunuz ne ? Cok uzun oldu biliyorum ozur dilerim😅
Enstantane Bende 8. Haftama bugün girdim aynı dertten muzdaribim üç ay önce kürtaj olmak zorunda kaldım yine kaybetmekten korkuyorum 😔
Enstantane Amin inşallah🙏🏻Ben doktoruma sordum korkulacak bişey Yok normaldir dedi ama işte insan ister istemez tedirgin oluyor😔iyi şeyler düşünelim inşallah hiçbir sıkıntı yoktur sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻💞
Sevilay07 Bende ayni haftada ayni agriyi yasadim hatta arada yine oluyor. Doktorum normal dedi rahim büyüyo dedi
Tyg Iste ben burda sordugumda bana normal dedi, hic yatmana bile gerek yok saatlerce ip atlasan bile dusmeyecekse dusmez o bebek siz turkler cok pimpiriklisiniz dedi 😞 malesef biz burda turkiyedeki gibi endise ettigimizde ucretini verip ultrasondan baktiramiyoruz. Ilk sonraki randevuma daha 3 hafta var 😞