Siyahgul Kızlar 35+3 haftalığım şimdi fark ettim göbeğim düşmüş aşağıya bebek de doğum pozisyonda sizce doğum erken mi sezeryan olmak istiyorum doktor ile daha gün vermedi konuşamadık
Fatmac Siyahgul bunu doktoruma sorduğumda göbek düşmesinin pek önemi olmadığını söyledi. Benim de bayadır düşük gibiydi ama bebek kanala bile girmemişti