EmirAsafMomm Kızlar 5 gün önce gitmiştim nst için tekrar gittim yine sancım çıktı alttan da baktırmıyorum korkuyorum sancım devamlı değil zaten aralıklı oluyor sıcak suya oturcam hurma ananas yicem sizlerde süreç nasıl ilerliyo
Greenleaf EmirAsafMomm bende 38+2, dünkü nst emde sancı bile çıkmadı, hurma yiyorum 1-2 haftadır, yürüyüş, egzersiz de var ama bakalım 🙄
Greenleaf EmirAsafMomm 1 hafta önce benimki de 40 ları geçmişti ama anlık yani ritmik bir durum yok, dünkünde iyice 0 neredeyse yani 20 lerde bazen şaka gibi 😅 neyse sağlıkla gelsinler de daha bekleyeceğim anlaşılan 🥲
EmirAsafMomm Greenleaf benimki çok beklemeyecek gibi artık yürüyemez oldum doğru düzgün sizde durumlar nasıl
Greenleaf EmirAsafMomm yattığım ya da oturduğum yerden kalkmak dehşet zorlaştı ve canımı yakıyor, kemiklerim sızlıyor sanki, kalktıktan sonra bir süre daha devam ediyor acısı, onun dışında iyiyim aslında