Gul__999 Rahim ağzı uzunluğu çok değişken. Ani kısalıp uzayabiliyor, dinlenmek öneriliyor. 25 altı risk oluyor, sizin ne iyi ne kötü şuan kısalık. Benim rahim ağzı yetmezliğim var. İlk gebeliğimde 23.haftada 13 mm kısalık, açılma ve hunileşmeyle acil serklak olup 37+2 de doğum yapmıştım. Şuan ikinci gebeliğim 15.haftada 24 mm kısalık ile önlem amaçlı serklaj oldum. Önlem amaçlı serklajda amaç kısalmadan yapabilmek ama ben doktora randevu bul al derken 42 den 24 e düşmüştü 10 gün içinde yani. Rahim ağzı yetmezliğinin etkiside var tabi. Sizde dinlenin, ağır iş yapmayın. Uzayacaktır inşallah. Aksi bile olsa serklaj gibi bir çözümü var, buşekilde erken doğum önlenebiliyor. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah.