İyi akşamlar herkese özel hastanede doktorun isteyeceği tahlilleri özelde yapmamak için öncesinde sağlık ocağında kan vermek yeterli oluyor mu yoksa herhangi bir devlet hastanesinde kadın doğum uzmanına mı gitmeliyim. İlk kez Dr gideceğim bu arada yeni gebeyim 4+4