gokyuzu777 Mayıs ayında kimleri transfer oldu kızlar ve kimler transfer olacak ben transfer hazırlığındayım gelin burada toplanalım🥹💜 beklemek çok zor biliyorum birbirimizi bu süreci kolay hale getirelim destek olarak🥰🙏
Bsrnura gokyuzu777 bugün transferim oldu canım doktorum ilk üç gün sadece wc kalk dedi yemeğe dahi kalkmıyorum çok heyecanlı
gokyuzu777 Bbdk benımde 3. Gun embriyom :) hangi hastane canımm hadi guzel haberler verelm birbirimize insallah birgun buradan💙
gokyuzu777 Bu arada kızlar estrofem kullanıyorum, kabız yaptı bana afedersınız o kadr su içmeme rağmen :(( aynı sorunu yaşadınızmı
Bbdk gokyuzu777 ben corasprin folikasit ve decavit kullaniyorum sadece baska bir sey vermediler bide adetin 4. Günü gittigimde lucrin diye bi iğnenin yarısını yaptırdılar okadar ptesi devamı belli olcak sanırım
gokyuzu777 mrp2023 canım cok sevindim saglıkla insallahh💚 ya bu hormon ilaclwrı sizin de psikolojinizi etkıledı mı
gokyuzu777 mrp2023 ben de saçma sapan duygulanıyırum, en son kızılck şerbetinde nilay ve mustafanın birbirine askına ağladım bi 20 dk once🤣🤣🤣
gokyuzu777 Nergizos ben memnunum sadece çok yoğun çok fazla beklemek zorunda kalıyoruz hemşireler çok geç dönüş yapıyor ama doktor çok iyi
Nergizos @baharmom35 klinikten aradılar genetik olumsuz geldi. 1 tane 3.gun embriyosu var sadece elimizde. Opu yaptırmaya karar verdik