kucukcivciv09 kızlar nolur anlayan varsa baksın 12. Haftadayız orayı işaretledi kordon da olabilirmiş yumurtalık olmayabilirmiş öyle söyledi biliyorum şöyle 4 5 hafta daha beklesem net olucak ama fikir verin lütfen kordon olabilir mi