Benim de aynı haftada oldu. 10 gün kadar yattım hastanede. NST’de düzenli sancılarım çıktı bebişin suyunda azalma gördü. Ciğer geliştirici iğne yapıldı, bir ilaç taşikardi yaptı, başka bir ilaca başladık. Eve çıktım, yatak istirahatine devam ediyorum progestan fitil ve adalat kullanımına devam ediyorum. Doktorumuz her hafta görmek istedi. Bol bol dinlenmekte ve stres yapmamakta fayda var,çok geçmiş olsun