Lovelovebaby Kızlar 18+4 deyim bu zamanlarda göbek deliğinde ağrı acı tarzı bir şey hissettiniz mi . Karın ağrısı gibi değil ama
boraninannesi_ Ben de geöen gün hisswttim 21+4teyim böyle batmalar oldu hep bilmiyorum ne olduğunu dün gece de gaz sancısı gibi değişik bi ağrım oldj
Lovelovebaby boraninannesi_ dün de doktor randevum vardı her şey normal demişti doktor bugün ağrı başladı o açıdan biraz rahatım ama yinede insan bir şey oluyor
Lovelovebaby Lenay223 büyüdüğü için normal demek ki . Göbek deliğimden aşağıya doğru baskilanan acı batma hissi