Selam anneler , 36 haftalık hamileyim. Çatı muayenesi oldum çatım dar, şekerim var bebek iri , bel fıtığım var ve çok yoğun mantar enfeksiyonum mevcut. Sezaryen olacağım 28 inde fakat oğlum 37+5 oluyor. Bu haftada doğuran oldu mu? Bi problem olur mu sizce😔🙏🏻