ZeyHus33 masalah sağlıkla gelsin bebiş 🥲ben 37+3 üm benimde göbeğim var ama sizinkinden daha ufak kim görse artık doguracaksin veya ikiz mi diyolar okadar sinir bozuyolar ki maşallah bile demiyolar hayır yani herkesin kilosu göbeği aynı olacak diye bı kural mi var😑