Pelin05 Ars2223 ben kullandım doktorumada sormuştum bir sakıncası yok demişti.kaşıntım için kullanmıştım.aşırı bir kaşıntın yoksa iyi bir yağ ise işe yarıyor.ama kaşıntın çok fazla ve içten mahvediyorsun hiçbir işe yaramıyor .