Kızlar benim adetim normalde düzenlidir gecikse bile en fazla bir hafta bugün gecikmemin 16. Günü testler negatif çıkıyo geçen ay ovulasyon testiyle adetin 10. Günü yumurtlama gördüm ertesi günü silikleşti birer gün arayla değerlendirdik normalde yumurtlamaya göre ayın 2 sinde olmam lazımdı kan testide negatif kasıklarım agrıyo sol kasıgıma birşey batıyo sanki orda birşey var gibi acıyo göğüslerim hassas dün çok fena acıdı beyaz akıntı geliyo akışkan kremsi gibi başkada birşey yok 😥😥