melisaliduru Merhabalar, beta hcg değerim yüzde 60 değerinde artış gösteriyor. Kese de göründü ama doktor yüzde 99 sağlıksız gebelik dedi. Haftaya kürtaj için çağırdı. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Menzil melisaliduru destur neyin kafasi bu keseyi görmüş kalp atışı vs varmı bekleyin derim biraz daha belki geç döllenme oldu değerimiz geç artış gösterdi
Damlaozzz melisaliduru Anlamadığım değerleriniz iyi gözükürken neye göre sağlıksız olduğuna karar verdi ? Başka bir doktora daha görünün lütfen
BADE38 melisaliduru Değerlerin güzel de neye göre sağlıksız gebelik dedi hemde 99 değer vermiş ultrasonla falan baktımi ne için öyle dedi
melisaliduru Yalnızca beta hcgnin yavaş artması nedeniyle böyle bir yorum yaptı. Doktor da iyi ünlü diye tercih ettik çok üzgünüm. Ultrasonla baktı kese var neyseki dış gebelik değil ama bebek oluşmaz dedi:(
Sedadvc melisaliduru kesenin içinde yolk sac gordundu mü? Eğer o yoksa bebek olusmayabiliyor. Belki o yüzden demiştir ama yine de beklemekte fayda var. 10. Haftada kalp atışı vs görenler oluyor. Hemen belli olmuyor.
adigemerve melisaliduru bence başka doktora gidin.benimde öyleydi şuan 18 haftalık hamileyim ve bir sıkıntı gözükmedi hiç.
melisaliduru Hayır dün gittik en son. Yolk sac terimini ilk kez buradan duydum ilk gebeliğim. Doktor da bununla ilgili hiçbir şey söylemedi. Yani 5+4 haftalık acaba ondan mı göremedi bilmiyorum ki.
Esrakc melisaliduru kiz 5+4 te bizdede anca kese gorundu 6.5 da bebegi gordu doktor cok erken bencede. Sen yinede baska bi doktora da görün bencede degerlerinde benimkiyle ayniymis nerdeyse
Mrvdmrr8 melisaliduru ben gebeliğimi öğrendiğimde 5+5 di sadece kese göründü bta hcg değerime bakmamıştı bilmiyorum ama sonra 7 haftalıkken gittim bebeği de kalp atışını da gördük
Leyli_gul melisaliduru benim bebeğim 6. Haftada yuvarlak misket gibi gözüküyordu korkma bir hafta daha bekle başla bir doktora görün bazen 6. Haftadan itibaren de kalp atışı duyabiliyorsun
melisaliduru Böyle olumlu örnekler olabilirken neden o kadar net konuştu ki hiç anlamadım. Bir haftadır kanama var mı diye kontrol ediyorum sürekli, düşük yapabilirsin dediği için. Benim de sizin gibi olumlu olur hikayem umarım..
Mrvdmrr8 melisaliduru o haftalarda genelde kese görünüyor sadece bende doktorunu değiştir canım direk boş gebelik demek manasız yani
Bihterrr melisaliduru bir kere az artış olmuş sonrasında 2 katını geçmiş ben mi hesap yapmayı bilmiyorum sizin doktorda mı sıkıntı var ? Gayet sağlıklı ilerliyor gibi benim 6. Haftada kese gözüktü 8. Haftada kalp atışını duyduk. Uzaklaşın o doktordan sağlıklı olacak gebeliği bile üzüntüden etkileyecek