_Mother_ Mozi1605 pozitif görünüyor emin olmak için kan verin hayırlısı ile pozitif çıkar inşallah da gözünüz aydın 😇
Nessslhn Mozi1605 hadi hayırlı olsun canım takip ediyodum yorumlardan ne çıkacak diye ☺️aynı gün transferimiz bende test şimdi bakıcam pek ümitli değilim çıkacağına ama sabah idrarında daha net olur sabah bakamadım
Mrvrntsv Mozi1605 ahh iki sene oncesince gittim geldim transferden sonra 6. Yada 7. Gunumdu test yapmicam demistim. İkindin bu saatler dayanamadim yaptm ve silik cizgi cikmisti ne kadar heyecanlanmistim hayirli olsun cok baska bir duygu
Mozi1605 Nessslhn rabbim sanada bu güzel sevinci yaşatsın kucağımıza almayı nasip etsin inşallahhhhhh
BADE38 Mozi1605 Çizgi çok net görünüyor hayırlı olsun inşallah yaniltmaz sağlıklı bir bebeğin olsun inşallah 💗