Smyelif ![]( Kızlar 1 ay olacak kaşınıuo ıkı cıldıye gördü biri bişey demedı diğeri kuruluk dedi krem verdı bir işe yaramadı her yerını kasımaktan yırttı cocugumun yara yaptı sizin basınıza geldı mı
Acelyapova Uyuz olmuş muhtemelen gecmis olsun ben 8 ay cektim uyuzu wilkinson pomad diye krem var 3 gun odadan cikmayip ust uste surduk 3. Gun yikandik anca gecti
Sevdadts Smyelif Daha bilgili uzman bir doktora goturebilme imkanın varsa götür cnm kantahlili falan yaptır belkide yediği birşeyler alerji yapıyordur.