Nihal1907 ay canım Şuan yeni hastaneden geldim. 34. Haftadayım doktor haftaya alalım dikişi dedi ama bana çok erkenmiş gibi geldi. Alındığı anda doğabilir, 2 3 haftada da bekleyebilir bilemem dedi. Yurt dışında yaşıyorum doktorlara hiç ama hiç güvenmiyorum. Hiç bir ağrı sızı kasılma yokken neden 35. Hafta anlamadım. Mümkün olduğunca ileri atmaya çalışacağım. Senin de gözün aydın Rabbim sağlıklı upuzun güzel bir ömür versin yavrunla sana🌺