Merhaba kızlar. Sağlık ocağına idrar tetkiki için gidiyorum 2 ayda bir. Tuvaletleri alaturka şimdi göbeğim de büyüdü çömelemem. Zaten denkte getiremiyorum heryerim idrar oluyor. Peçetede yok yanımda götürüyorum ama resmen iki büklümüm midem bulanıyor. Evime sağlık ocağı çok yakın. Acaba evde yapsam şişeye koysam yanımda götürebilir miyim? 10 dk lık mesafedeyim bir sorun olur mu?