Kızlar bebek denemeye başladık demiştim daha öncesinde ama bu ay umutsuzum çünkü tam yumurtlama gününde beraber olamadık yumurtlama gününden bir gün sonra beraber olabildik anca benim sorunum şu an adet belirtileri var bu gün normalde regli günüm henüz hala gelmedi ama vajinam ağrıyor resmen bu ilk defa oluyor usuttugumu falan düşündüm birde sag kasığıma sanki bıçak sapliyorlar vajinada ki ağrı bacaklarıma vuruyor kasıklarım da dahil bir arkadaşım kist olabileceğini söyledi ağrı oraya vuruyorsa diye yaşayan birileri var mı acaba gebelik belirtisi olduğunu düşünmüyorum çünkü bu ay doğru dürüst beraberlik yasayamadik