Düşük yaptım aradan 9 ay geçti olmuyo diye doktora gittik çatlatma iğnesi oldum 3 yumurtam gelişmişti o ay olmadı diğer ay aşılama olucaktım 1 yumurtam gelişmişti doktor olmaz bu ay 1 yumurta tutmaz dedi diğer ay bakarız dedi. Doktor bu ay olmaz diğer ayı bekleyelim deyince kafamda zaten olmayacak diye takılmadm stres yapmadım neyse diğer ay oldu tam aşımaya gideceğiniz sabah bi test yapayım dedim bi baktım pozitif olmaz dediği ay o tek yumurta tutmuş bide tursual adet sökücü içmeme rağmen tutmuş önceki ay o 3 yumurtanın hiç biri tutmadı olmaz dediğimiz ay tek yumurta tuttu kesinlikle olmamasının sebebi stres